Merhabalar
biz ek gıdaya başladık 15 gün oldu.bebeğim hala anne sütü ile beslenmektedir.ama ek gıda sürecinde hatamı yapıyorum öğrenmek istiyorum bana yardımcı olırmusunuz?
İlk 3 gün kuralını uyguladım.sırasıyla yoğurt kabak havuç bezelyr verdim.allaha şükür sorun yaşamadık.yarım olarak her gün ayrı ayrı muz ve şeftalide verdim.daha sonra
Sabah emzirdikten sonra 7 tahıllı ballı ek gıda ⅛ yumurta sarısı 1 tatlı kaşığı labne ve 1 çay kaşığı prkmez ile 120 cc anne sütünü karıştırıp veriyorum.öğlen yoğurt saat 3 4 gibi tsrhana çorbası akşam bazen havuc kabak püre karışımı ve meyve veriyorum.acaba fazlamı yada doğru bir ilerlememi yapıyorum.mesela ek olarak ne yapalıriö.birde dışarıya çıktıpımda yanıma ne yapmalıyım