Başlıktan da anlaşıldığı üzere. Bir yere gitmeye korkuyorum, bebeğimin uyku düzenini oturttum sayılır oturtana kadar çok zorlandım bazen bozuyor uygulayamıyorum evde bile. Eşimin ailesi köyde kalıyor bazı haftasonları oraya gidiyoruz kalmaya bir günlüğüne. Gidiyorum ama birde bana sorun 8saatte yarım saat anca uyuduğu bile oldu çok değişiyor. Tamam bir günlüğüne dayanırım ama bebeğime acıyorum ve uyku düzeni bozulur diye korkuyorum. Bu hep böyle mi gidecek.? Tecrübeli anneler başka yere gidince bebekleriniz böyle oluyor muydu? düzeldi mi hala böyleler mi 🙄