40’dan sonra düzelir dedikleri hiç bişey düzelmedi malesef 😅 4. Aya doğru tam oh düzeldi dedim atak ayı başladı daha fena oldu 5. Ayda düzelecek inşallah 🤲😃 Gece yüzüstü yatırmayın ama tehlikeli bırakın uyansın kötü bişey olmasında bırak uyumasın sırtüstü uyumaya alıştırana kadar yorulursun biraz, riske atma bebişini 💕