Bestiron kan damlası kullanıyorum 5 ay 17 günlük bebeğim normalde2 günde bir yapar kakasını ve normalde rengi sari oluyordu fakat kan damlası dan sonra koyu yeşil oldu bu normal mi bu şekilde olan anneler yazarsanız içim rahatlar acaba alerjik Bi durum mu o yuzden danışmak istedim