aLmisMomSs oğlum şimdi 9 aylık ama özellikle ilk 3 ay gak dese meme guk dese meme şeklinde geçti. İki saatte bir diyorlar genelde ama ben hep teklif etiim, aç olmasa da memede rahatlar diye çünkü gazlı bir bebekti. Emme süresi ise canı ne kadar isterse. Zaten kasları daha tam gelişmemiş oluyor kuvvetli ememiyorlar,o yüzden o memeyi bırakana kadar tutuyordum.