Gamzemete geçmiş olsun canım biZde geçen yıl çok tecrübe ettik bu konuyu.13 de idi 20 olursa Yenidoğan’daki ünitede tedavisi olacaktı.hergün ölçüme gittik 15 günlük olduğunda düşmeye başladı. neler yaptığımızı söyliyim sık sık beslemek.bebek sürekli uyuyordu hiç diri bebek değildi uykudan gözümü açmıyordu.emmek onu çok yorul uykuy dalıyordu.o yüzden sağdım sütüm az olduğunda formül mama şırıngayla olabildiğince doyurduk.gece gündüz zaman farketmeden sürekli zorla uyandırıp doyur.saat kuruyordum.uyanmıyordu ayaklarını uyarıyorduk yine uyanmıyordu burnuna dokunuyorduk üzerini soyuyorduk uykusunu açıp öyle besliyorduk.doktorlar tek yolu beslenme beslendikçe atacak sarılığını dediler.renginden de anlaşılıyordu.ama öyle sarı bez falan örtmedim batıl şeyler diye tek çözüm beslenme gece gündüz