Kizlar son 2 haftadir sutumde aksamlari azalma oluyor. Coxugum yeterli beslenemiyor gunduze kadar doluyor ama gece ac oldugundan uyuyamiyor goguslerim yumusacik oliyor sut yok yani. Doktor hipp in purelerinden verebilirsin veya kasik mamasi dedi ben virusten oturu hastaneye gidemedm telefondada yeterli konusamadik. Kasik mamasi ve 4.ay sonunda yazan pureler hakkinda dusuncelerijiz nelerdir? Buyuklerim yogurt dedi ama bebegimin inek sutu alerjisi var yani ben sut ve sut urunleri yiyince kanli kaka ve vucutta döküntü oluyor doktorumuz yemememi birde oyle deneyip gormemiz gerektigini soyledi.
Kasik mamasi ne verebilirim ve pureler sizce nasil olur?
Nasl bir yol izlemeliyim? Geceleri gunduzleri bombos bir bez oluyor.. cook üzülüyorum