Ben farklı bir peynir yapıyorum . Sütü peynir mayası ile mayalıyorum . Müslin örtü gibi örtü var elimde onu kare şeklinde diktim .biz de perzun derler . Mayalanan peyniri içine aktarıyorum suyunu bırakıyor ve kalıp peynir 🧀 kalıyor . Bu şekilde taze peynir yedirmek sağlıklı değil . Bu kalıp peyniri bıçakta dilimliyorum . Üstüne Sıcak su ekliyorum kenardan ekliyorum ki peynir dağılmasın .bir kaç dakika sonra elimle kontrol ediyorum . Biraz uzayıp gidiyorsa olmuş denektir . Dilimleri iki avucumun arasına alıp sıkıyorum ve peynir hazır . Ben bebeğim için robotan geçiriyorum . Ayrıca kendiniz için tuzlayıp yağda kızartabilir veya sade tüketebilirsiz. Tuzsuz halini buzlukta saklamanız tavsiye edilir