Benim annemde bana diyor. 3 ay 22 günlük bebeğim. 3.5 aylık oldu yemeğin suyundan tattır karpuz tattır. Kardeşimi öyle büyütmüş. Dedim Allah yüzüne bakmış da bisey olmamış. Yoğurt dese anlarım bazı doktorlar 4.ayda yoğurt verdiriyor. Sende öyle yap bence. 4.ayda yoğurt tattircam ben. Çünkü meme+Mama gidiyorum ve sütüm yetmiyor artık