Mesa33 Kızımın demir değeri düşük çıktı. Doktor bestiron verdi. Damlatınca yutmuyor tadını beğenmedi. Ağzında tükürükle biriktirip resmen gargara yapıyor. Siz nasıl yutturuyorsunuz
GirayinAslisi Mesa33 bestiron un içeriği değişti şimdi sıvıyag gibi tadı da hiç öyle eskisi, gibi, rahatsız edici değil a iliği, fln yok oğlum severek içiyor öncekine ağzını, acmiyordu
Ccansuu Mesa33 portakal suyu damlatabilirsiniz içine biraz hem C vitamini ile desteklemiş olursunuz 🌱
Mesa33 Hande59 pekmez hiç aklıma gelmedi. Portakallı gibi gerçekten çok kötü tadı sizinki farklı mı ki
GirayinAslisi Mesa33 büyük ihtimal eski olandır eskisi rengi baya köyü tadı acı Ben bile sevmemiştim simdi ise sıvı yağ gibi ve tadı hafif hiç rahatsız edici değil. Kutu vs aynı sadece içerik değilmiş yağ da eklemişler
ma9419 Mesa33 bizdeki de bundan. 4.5 aylıktan beri içiyo hiç zorlanmadı hatta kaşığı görünce anlıyo artık ağzını açıyo bekliyo☺️ 10 ay 22 günlük
GirayinAslisi Mesa33 trendyoldan getirttim ikinci şişeyi aldığımda içerik değişmişti burda bi anne söyledi tadı görüntüsü farklı, gelince firmayı aramis konuşmuş onlar içeriğin değiştiğini söylemiş
GirayinAslisi Mesa33 içindekiler: natürel sızma zeytinyağı, L-askorbik asit, mikroenkapsdule demir(ferrik sakkarar, kalsiyum aljinat), portakal aroması. Şimdiki içindekiler böyle bi sendeki kutuya bak istersen foto eklemdim yazdım
Mesa33 ma9419 zeytinyağı eklenmiş de yenilere. Bende de eskisi var ama tadı çok kötü yutmuyor kızım 😖