Bizde çadır kampı yapacaktık bebişten emin olamadık. Ama sanırım tam 6. Aya girerken yapacağız bu kampı. Bence keyifli geçecektir. Çünkü açık havayı çok seviyorlar. Gündüz onunla oynar ilgilenenirseniz akşam yorulmuş olur ve güzel uyur diye düşünüyorum