Arkadaslar meraba acil yardıma ihtiyacım var 18günlük oğlum var sarılık oldu 1 gece hastanede kaldı cıkardık sütüm yeterli olmadıgı için mama takviyesi yaptık dünden beri oğlum çiş yapıyor ama kaka hiç yapmadı dün mamayı bıraktık hala kaka yapmadı. Sizce bu mamadan dolayımı kaka yapamıyor yoksa yetersiz mi geliyor sütüm. Sarılıgı artsın istemiyorum. Napmam gerekiyor