Mirage91 Mucizemm1 emzirenler geç regli oluyor. ben ikinci ayın sonunda oldum zor söküldüm yeşil çay içerek söküldüm rahatladım fena kanama oluyor.
Begummm Mucizemm1 Ben tam KıZım 4. Ayını doldurduğu gün adet olmuştum , eğer emziriyorsanız bu sürenin uzun olması çok normalmiş 1 seneye kadar gidebilirmiş , sıkmayın canınızı eli kulağındadır 😊😊
invisible33 Normal hatta 1 yıl olmayanlar var Ben 40 ım bitti 42. Gün adet oldum ve aşırı derecede kanamam çok fazla oluyor çok halsizleşiyorum
Mucizemm1 invisible33 korkiyrm aklima hersey gelior hamile falan miyim die korunuyrs ama yine de her ay test alip anca icim rahatlio😂😂
Mucizemm1 Mirage91 bende bian once olmak istyrm korkuyrm acikcasi en azindan duzene binmesj laxim die bekliyrm
Mirage91 Mucizemm1 benim ağrılarım vardı sökülemiyordum bi parça kan geliyordu yeşilçay demledim koyu iki gün içtim sonra oldum deneyin isterseniz rahatşarsınız