Arkadaşlar bebeğim her emmmeye kalktığında 20 dk emiyordu ancak 3 gündür özellikle geceleri 5 dk emip bırakıyordu gündüz yine aynı 20 dk oluyordu. Ancak dün geceden beri uyanıp sadece 5 dk emip bırakıyor en son öğlen çıldırmışcasına ağlamaya başladı sağdığım sütlerden vermeyi denedim içti sütümü sıktıgımda geliyor meme reddi yaşarım diye korkuyorum sizce bu kadar emmesi yetiyor mu ?