Bebeğimm 4 aylıkken bi anda yüzünde kızarıklıklar oluşmaya başladı. Uykuda geçiyor uyanınca heryeri kızarıyordu. Doktora gittik alerji testi yapıldı yumurta akı ve buğday çıktı. Diyet yaptım düzeldi. Ama ansızın tekrar çıktı kızarıklıklar damla kullanıyorum geçiyor bırakıyorum başlıyor. Yasakları yememe rağmen kızarıyor artık morallerim sıfır. Emzirmeyi bile bırakmayı düşünüyorum ki kızarmasın. Çok kötüyüm napıcam bilmiyorm