Ky06 Başlığımda yazanlar için yaptığınız tarifler var mı hanımlar☺️ Saçım boyalı ve bakımsız görünüyor. Memnun kaldığınız maske olur, saç bakım kremi ve yağı olur… tabi bir de bebekle yapılabilecek türden olsa çok güzel olur🤦🏼♀️
Deletedmom348 Ky06 Hindistan cevizi yağı çok iyi geliyor. Matrıx diye bir serum var o iyi oluyor canım. Ve saç bakım kremi çok kullanmıyorum. Urban saç bakım ürünü vardı durulanmayan o da iyi
Misskokulum Ky06 sac yapısından midir bilmem ama ben elidorun siyah renkli şampuanını ve pembe renkli saç kremini kullanıyorum savlarım yumuşacık Işıl Işıl ve canli🥳
Mizmizz Farmasinin keratin setini kullaniyorum sacim boyali ve yipranmis sac o seriyi kullaninca daha bi yumuşak daha bi canli gosteriyor
Ky06 NamelesS baktım biraz da sanırım birden fazla ürünü var. Siz şampuanını mı kullandınız yoksa farklı birşey mi
NamelesS Ky06 Yok şampuan değil durulanmayan kremler gibi chı infusion keratin yazıyor gri şişe kırmızı yazılı olan, İnan’ın saçlarınız İpek gibi olacak senelerce gidiyor fiyatı biraz yüksek ama 2 sene oldu ben alalı yeni bitecek.