2lokummannesiii Beni tanıyan tanıyor annelerim. Oğlum alerjik neyse. Sorun şu ki 11 aylık olmak üzere ve ben artık büyüdüğü için porsiyon olayını çözemiyorum. Zaten yemiyor ama ben çok mu vermeye çalışıyorum yoksa az mı veriyorum. Bana bu aylardaki anneler beslenme düzenini yazarsa aşırı mutlu olacağım. (Doktora sordum ama pek açıklayamadı başka konular araya girdi )
mom20 2lokummannesiii 11 aylıkken her uyku öncesi mama içiyordu uyandığı zamanlar da yoğurt çorba vs yiyordu sabahta kahvaltı ediyordu … aslında porsiyon miktarını bebeğiniz belirleyecek Bnm oğlum kahvaltıyı cok sağlam yapıyordu hala da öyle ama mesela çorbasının hepsini bitirmez.. damak tadına ve canının isteyip istememesine göre davranıyor
Rzgr 2lokummannesiii bildigim kadariyla yumrugunun yarisi kadar yemeleri yeterli. Ben yemek istemediginde zorlamiyorum yemegi sonlandiriyorum.
Birkoalaanasi Porsiyonumuz yok. 11 aylık olacağız, ne kadar yerse o kadar veriyorum. Doyuyor demek ki, zorlamanın bir mantığı yok.
Birkoalaanasi 2lokummannesiii Sabah ilk uyanış formül süt. Bir buçuk saat sonra kahvaltı. Öğlen uykuya geçmeden formül süt. Öğlen uykusundan uyanınca öğlen yemeği. Akşam üzeri meyve. Akşam uykusuna geçişte formül süt.
2lokummannesiii Birkoalaanasi üç öğün yani anladım. Ben de öyle yapıyorum doktor 6 öğüne çıkabilirsin dedi iyi de o zaman mamayı içmez dedim ben de. Şaşırdım yani. Akşam yemeği vermiyor musunuz?
2lokummannesiii mom20 mesela çorbayı nasıl kasede veriyorsunuz ben az veriyorum gibi geliyor azıcık yiyor ve sinir oluyorum. Ondan çözemiyorum işte 😂 ah keşke yoğurt verebilsem alerjik olduğu için verdiğim şeyler çok kısıtlı
mom20 2lokummannesiii bizim kullandığımız çorba kaselerinde yiyor ☺️ Ve ben çorbasını çok koyu kıvamlı yapıyorum kaşıktan dökülmeyecek şekilde birazcık cıvık olsa yemez alışmış koyu yemeye 🙂
2lokummannesiii mom20 senin tombiği biliyorum ya çok tatlı maşallah. Su içiyor diye doktora götürdün mü?
mom20 2lokummannesiii pazartesi günü götüreceğim çok korktum ve dehşete düştüm yorumları okuyunca umarım bi sıkıntı çıkmaz 😶😶