Deletedmom348 çok üzüldüm az önce yine hafif kan oldu bezi oturup ağladım idrarını yapınca çok canı yanıyor çok üzülüyorum 😭 biz de başka bi ile gittik özel doktora bu kan gelmesinden dolayı muayene etti ve vajinası kapalı dedi nasıl idrar yapıyor bu kız dedi yapıyor hocam dedim dolu dolu yapıyor ama bu aralar çok huysuz dedim inanmadım gel bak dedi hakikaten komple kapalıydı şok oldum. Krem yazdı bulunduğum yerde bulamadık piyasa da yok dediler İstanbul’dan sipariş etti eşim ama hep tedirgindim o krem zararlıdır diye araştırdım evet zararlı kimyasal içeriyor kullanmak istemedim. Operasyonla açmayı hiç düşünmüyorum zaten Çinli önerilmiyor tekrar kapanıyor. O yüzden eve gelip iyice araştırdım ve en doğalı Saf zeytinyağı parmağıma alıp masaj yaptım açıldı hemen az kanadı sonrasında idrarını yapınca çok ağladı yanıyordu tekrar zeytinyağı sürüp bezini bağladım sıkıntı kalmadı. Her bezini açtığımda ellerimle kontrol ediyorum açık olması için sürekli açık ama az önce yine hafif kan gördüm baktım hafif kapanıyor gibi direk altını yıkadım tekrar zeytinyağı sürdüm masaj yaptım. Daha kötü olacağını düşünmüyorum sürekli kontrolüm altında günde 7-8 kez bakıyorum kapanmaz bu şekilde 🙏🏻 Size de geçmiş olsun aöa cerrahi operasyon önermiyor profesör uzman doktorumuz kremleri de önermedi ama bu gittiğim doktor krem sür dedi sürmem sürmedim de. Sizde bu şekilde deneyin olur açılır emin olun