Eşimle öğretmeniz birlikte bakıyoruz şuan ama yorgunluktan sürekli tartışıyoruz ve hem kızıma hem oğluma haksizlik yapıyorum sanki. Ikisine yetemiyorum. Kızım kıskanıyor kardesinin yüzünü sıkıyor bi yerlerini ısırmaya çalışıyor. Nasıl zarar vermemesi gerektiğini öğretemiyorum. Benzer şeyleri yaşayanlar siz nasılsınız? Ne zaman geçecek bu günler