Kızlaar öncelikle merhabalar, tecrübeli annelerin görüşlerine mutlaka ihtiyacım var. Oğluşum 1 yaşına girdi. Artık iyice ayaklandı. Tamamen bağımsız yürümese bile, ki tahminimce o da yakındır, sürekli ayakta bir yerlere tutunarak yürüyor. Doktorumuz bu dakikaya kadar ilk çalışmalarını çıplak ayakla yapması daha sağlıklı dediği için hiç ayakkabı bakmamıştım. E bir de pandemi dönemi hep evdeydim dışarı da çıkmıyorduk. Artık ilk adım ayakkabısı bakma zamanım geldi ama işin içinden çıkamadım. Bir tane sipariş ettik tavsiye üzerine vicco nun bumba sandaletini, oğluşumun ayakları tombik olduğundan uymadı ön kısımlar sıktı. Bu durumda ne yapmalıyım? Havada çok sıcak.
Adidas Nike gibi markalara mı bakmalıyız yoksa bana önerebileceğiniz markalar modeller var mı? İlk adım ayakkabısı için görüşlerinizi bekliyorum😊