Kızlar Oğlum 17 aylık alt dişleri şişmiş ama az hapşuruyor aynı zamanda 5-6 gündür ateşi var ateş en çok 38 i buldu ama bir iki gün normale düşmüştü şimdi yine birden arttı dün içinde sabah ateşsiz ise öğleden sonra tekrar ateşleniyor napcam böyle dişleri patlatamadığjndan mıdır daha önce diş için çıktığı oldu ama üç güne geçmişti bu ateş bi tuhaf lütfen akıl verin bi ya moralim çok bozuk