Mugehan hemen gorselinize baktim benim kiziminda ayni yerde uzeri cok az sert ve pulluydu kuzu kiymasi ve ilik suyu kullaniyorum 11 aylik suan ama ben doktora goturdum testler yaptrdik hepsi temiz cikti atopikdermatit bizimki sirtinda da krem verdi kortizonlu kullandik gecti hala da kiymaya devam ediyorum bence kiymadan olmayabilir genetik dedi bziimkine biz ilk basta esimin tarafinda oldugunu soylemedik hemen genetiktir deyip bastan sagmasin diye baktk bisey cikmiyor kabullendik ama suan bisey yok sadece sirtinda az var teni de asiri hassas bakalim kontrole gidicez yine