Aryasila Aynı şeyi yaşıyoruz. Farkına vardıkça istemiyor demek ki memeyi anlıyor. Ben bir çok marka denedim almadı kusuyor sinirleniyor öğürüyor.
Yani ben bunun markayla da alakası oldugımu düşünmüyorum çünkü biberon alan bebek 5 tl lik biberonu da alıyor🤷🏻♀️
Youtube da bi video izlemiştim çalışan anneler biberona nasıl alıştırmalı diye.
Biberonu anne kesinlikle vermemeli diyor,baba veya evde baska biri anne o ortamda yokken ve bebek açken vermeli.
Bu sayede bebek “annemdeyken meme,babaannem babam vs de iken biberon” diye düşünüyormuş🤗
Umarım faydası olur,
Doktorumuz da kaşık biberon önerdi kaşıkla verin dedi. Benimki 4.5 aylkk sadece anne sütü alıyor ama işe döneceğim için çok araştırdım bu konuyu