Tuanatuna sbrygul hayır hayır çok basit bir korse eczanelerde sorun görürsünüz iki tarafı cırt cırtlı bi korse
Zuhalnehir Yasemin84 ben vatsaptan iletişime geçtim. Benden belimin en ince yerini ölçüp vermemi istediler. Siz söyleyince zaten onlar uygun bedeni veriyolar. Benim belim 78 di. M yi yolladılar tam istediğim gibi oldu
MerveErginal Yamuna korse almıştık 7 ay önce takınca çok güzel herşey görüntü göbeğin yok vs çıkarınca herşey aynı açıkcası o kadar paraya yazık galiba kullanınca anladım aynı kalitede başka ürünler varsa onlara bak derim