Güzel annelerim merhaba ☀️ doğum yapalı 2,5 ay falan oldu normal doğum yaptım çok fazla yırtılmam iç dikişim oldu gecen ay 26 sında regl gibi oldum 3 gün sürdü regl sandım bu ay 6 sında bidaha regl oldum gerçi ben regl diyorum belki değildir çok dikiş olduğu için kalan kanama mı aceba?
doktora git diyeceksiniz ama alttan muayene hep korkutuyor beni bide şu virüs muhabbetine korkuyorum aceba böle böle mi başlıyor yoksa refl değil mi bilmiyorum sizce ne olabilir?