sche
iyi akşamlar hanımlar, bebişim suan 5 aylık, şimdiye kadar hep emdi çok şükür. Artık ek gıdaya hazırlanmaya başlıyorum ☺️ su için alıştırma bardağı e mama için de kaşık alsam biberona gerek var mı cidden? bilmediğim için soruyorum 🤔🤔 ve de hazır sormuşken tavsiye ettiğiniz biberonlar var mı?