Kereminannesi09 Slm kizlar 10 aylik oglum var sizce egitici kopekcik yurutecmi yoksa ebebek clementoni turkce konusan egitici aktivite masasimi kullananlar fikirlerinizi merak ediyorum hangisinn ozellikleri daha fazla
Deletedmom896 Kereminannesi09 kızkardeşimi ikisini de aldı yeğenim köpekçiğin yüzüne bile bakmadı aktivite masası daha çok sevdi alt komşumun kızı da keza öyle biz daha küçüğüz 3.5 aylık gözlemlerime nazaran fikir veriyorum ☺️🙏🏻
Kkg 10 aylik oglum aktivite masasina cildiriyor. Zaten eline gecen herseyi yurutec yapiyor bosver ekstra yurutec alma bence. Zaten yurutec kullanma suresi kisa. Ama aktivite masasini baya bir kullaniyorlarp
Deletedmom896 Kereminannesi09 maalesef bu tarz şeyler hep deneme yanılma çoğunluk ne diyorsa ilk onu denemek hem cebine hem bebişine faydalı ☺️ Rica ederim 🙏🏻
Kereminannesi09 Deletedmom896 aynen ole bide yurutcecle duser diye tedirginde oluyorum sormak istedim oyuzden