Minikkmucizeem sizce kilosu çok mu doktorum iri bebek 4 kiloyu geçerse böyle giderse normal doğum olmaz dedi böyle olanlar varmıydı
Acemiy Minikkmucizeem bence strese girme ben 37 .haftada 3.200 düm 38.+4 de kendi sancımla normal Doğum yaptım bebeğim de 3.420 gr olmuştu herşey kısmet
MinnakAsel Minikkmucizeem ultrssyonda inancım yok hep kızım için zayıf minyon dediler doğuma gidicegim gün 3200 dendi kızım 3800 doğdu hiç belli olmuyo canım
PelinKaraca Minikkmucizeem dört buçuk kiloya kadar normal doğum yapılabiliyor canım. O senin vücudunla alakalı bir şey. Kaldı ki 40 haftada doğmayabilir 38 De de sancın başlar doğum yaparsın o kadar korkma yani rahat ol hayırlı olsun şimdiden ♥️
zeynepalp En fazla 4 kilo olur geçeceğini sanmıyorum, benim oğlum da öyleydi. Ben normal yapacaktım ama makat geliş olduğu için sezaryen oldu
Serpicooo Tam cıkmıyor ınanma bazen sezeryan yapmak ıcın bıle dıyen gördüm bır doktora baglı kalma bır kac doktora gıt bızımde tanıdıga dört kılo ustu olacak dedıler 2700 dogum yaptı.
Psikologanne12 Bana da öyle dediler dikkat ettim hatta kilolu doğacak diye ama kızım 3200 olarak doğdu
GzdeBade Ultrason yanılması illaki oluyor canım benim bebeğimde 100 grm eksik ölçüm yapmıştı. Az veya cokta olabilir
Durusumm Minikkmucizeem venim kizim da oyleydi biraz daha fazlaydi hatta. Son bir ay daha dikkatli yedim tatli hamurisi pirinc patates seker vs dayanabileceksen hic yeme
Cihangiriinannesii Minikkmucizeem 36dan sonra bebek aman aman kilo almıyor ki fazla. 37de 3268di oğlumun kilosu 38+6da 3460 doğdu
Birkucukeylulmeselesi Minikkmucizeem aynısını bana da dedi 38+4 te doğdu bir hafta önce dedi işte aynısını ve o hafta kontrol de 3400 demişti bana da doğuramazsın bu gidişle dedi bunun üstünden bi hafta geçtiği halde 3270 doüdu hende doktora uydum ne yumurta yedim ne çocuğa kilo yapacak şeyler yemeyi kesiyordum az kaldı korkudan