Dilsad Kızlar benim bebeğim 6 aylık olucak doğduğunda beri mama artı meme ile gittik sezeryan ile doğum yaptım.. bu ara gogsumu pek almak istemiyor birde benim sütüm çok geç iniyor neden acaba??