Merhaba arkadaşlarım kizim 3 ay 19 günlük bir aydır geçmeyen sivilce gibi kızarıklıklar var bir cikio bir gidiyor bazen koyu iz kalio göbek yanları koltuk altı yoğun cocuk dr bir merhem vermişti geçmedi cildiye ye gittim ve tekrar cocuk dr gittik kan aldılar sonucu bekliyorum o süreçte antibiyotikli kreme başladım dün böyle bi durum yaşayan oldumu cok üzülüyorum bu duruma ellerine kadar ayni çünkü şimdiden tsk ederim