İki gün önce sütüm azaldı diye bir post açmıştım Allah’a çok şükür hallettik gibi o durumu şimdi ise kızımda çok fazla karnında gaz oluyor fön tutuyorum ovalıyorum bacaklarını karnına doğru itip bırakıyorum ama çıkaramıyoruz hepsini zoraki uyuyor onun sancısını hafifletmek için ne yiyip içmem gerekir kızlar ya ilk çocuğum gerçekten çok zorlanıyorum