Omerim01 Serap02 ben braun kulaktan olcer aldim ama kulaktan olcerler ilk aylarda fazla gisteriyormus daha sonra koltuk altindan aldim olctum 0.5 derece var aralarnda eczaneden koltukalti olcer alabilirsin bence gidip 500 lira verdim kulktanolcere ama 25 tl ye koltukaltindan olcere daha cok guveniyorum
Ozlm___ Serap02 koltuk altından ölçer, kulaktan ölçer, temassız hepsini denedim ama en çok temassız kızılötesi termometreden memnun kaldım ben. ortalama fiyatı olan herhangi bi markadan alabilirsin kullanımı çok rahat çünkü
Serap02 Biraz acil olduğu için üst üste yazıyorum sanki kızımın ateşi var gibi sıcak geliyor bana bu eski tip koltuktan ölçülen ateş ölçer doğru olcmeyebilir bunun için iyi bir ateş ölçer istiyordum
Deletedmom297 Serap02 Ben eski tip aldim koltuk altindan. Cnku okuduguma gore %99 oraninda en dogruyu gosteren onlarmiş. Ama illede alicam diyorsaniz. Temassiz kulakktan veya alindan olani tercih edin
Serap02 Deletedmom297 wee babynin eski tip koltuk altından olceni aldım ama doğru gösteriyormu emin değilim sanki kızımın vücudu çıkan dereceye göre daha sıcak geliyor ateşi varmı yokmu anlayamdim
Serap02 Omerim01 benimki wee baby koltuk altından ölçer ama kızımın vücudu sıcak geliyor gibi ateş olcerde daha düşük çıkıyor ateşi varmı yokmu anlmadim
Omerim01 Serap02 yok mu yakinlarda bebegi olan bi arkadasin canim kiyaslama durumun olursa icin rahatlar
Ozlm___ Serap02 evet hastanede kullandıklarından gayet memnunum . Kulaktan ölçümde yüksek çıkıyor ve kaç kere gereksiz yere acilde bulduk kendimizi.
Duygusm Serap02 Doktorumuz bize bilinen bir markanın kulaktan ateş ölçerini alın dedi. Alından ölçerler yanıltıcı olabiliyor. Geçen hastane girişinde eşimin alnı terli olduğu için ateşi 34 C çıktı. Biz motorolanın kulaktan ateş ölçerini aldık, memnunuz. Sıvı sıcaklığı da ölçüyor.
Sarezgi Kulaktan en doğru sonucu veriyor biz braun kulaktan ateş ölçer kullanıyoruz hemen hemen her doktorda bunu kullanıyor