Mrv-hmz Merhabalar, Kusura bakmayın forumla alakalı değil ama toplulukta birinin bilgisi vardır diye soruyorum. 4 hisseli tapuda 3 hisse sahibi evi satmak istiyor biri satmak istemiyor. Bu evin satışı nasıl yapılabilir?
Efemm Mrv-hmz bizimde aynı alacak kişiye baglı genelde almazlar satabilirsiniz tabi satmayan kişi sattıgınız kişi ile ugrasıp durur yanı ewın 💯/70 alacak olan kişide olacagı için o tek kişi ugrassın dursun ama işte o sekılde alıcı bulman zordur
Bulutbey Mrv-hmz dava açabilirsiniz anca o şekilde olur. Normalde alıcı evi sadece 3 hissesini satın almak istemez tamamını ister. Bizim de ailemizde bu şekil anlaşamamazlıklar yaşandı şu an dava açıldı Bilirkişi raporu hazırlanacak o bekleniyor
Deletedmom268 Mrv-hmz yapılmaz diye biliyorum canım imza gerekli. Babam vefat edince 5 varisi kaldık hıc birimizin imzası olmadan hıc bır işlem yapılmadı
Mrv-hmz Bulutbey evde oturan kişi alacak evi zaten 3 hisse ona ait olacak diğerine hakkını verecek ama istemiyor tapunun geçmesini
Deletedmom14 Mrv-hmz prosedürü bilmiyorum ama yengemlerin evi aynı bu şekilde oldu , iş inada bindi, yok pahasına satıldı gitti ,yazık oldu
Bulutbey Mrv-hmz diğer hisseleri alsın. En son dava yoluna başvurabilir. Başka çözümü yok diye biliyorum. Satmak istemezse başka şekilde olmaz. Ama ev satışa çıktığında ihaleye başka insanlar da katılabilir. Oda riskli bence.
Ozlm___ Mrv-hmz Mrv-hmz müşterek mülkiyette herkes kendi arasında anlaşıp satışa onay verilmediği takdirde izale-i şuyu davası açılır ev satışa çıkarılır. Eğer o 3 hisseyi elinde bulunduran kişi tamamına sahip olmak istiyorsa hissedar olduğu için Önalım hakkı vardır. Davayı açacak evin değerinin belirlenmesi için keşif yapılacak bilirkişi mahkemeye rapor sunucak satış günü verildiğinde belirlenen miktarı verip evi alıcak