Bse 3 aylık bebeğime bebelac gold mama başladım bugün 3.günü başlayalı yalnız 3 gündür tuvaletini yapmıyor kabız olmuş olabilirmi napmam gerek bekliyim mi doktora götüriyim mi sizce normalmidir?
Smyfrt Bse bizde ilk onu kullandık hiç iyi gelmedi hem gaz hemde tuvaletini yapamadı Hipp combiotic e geçtik çok rahat ettik
Fatma4647 Bse aynen öyle ilk başta kakasını bi güzel yaptı şimdi bebelac golda alıştı bapırsakları 3 günde bir felan yapıyor ama bebelac goldu okadar çok seviyor ki değiştirmeye kıyamıyorum kuzum yemez diye başkasını 😔
GzdeBade Olabilir canım bende Bebelac Gold nutriconfor kullandım o mamanın sindirimi daha kolay istersen onunla devam edebilirsin
Mirage91 Smyfrt Evet ilkte çok güzel bağırsak çalıştırıyor sonra kabıza sebep oluyor bebelac. Hipple 3 ay gittik sonra o da kabız yaptı şimdi similac kullanıyoruz o da baya çalıştırıyor ama sıvı yeşil gibi oluyor
Ayseee27 Bizde bebelac gold kullanıuoruz hem sıvı yapıyor sesli bide 🤭 ishal gibi sıkıntı olmadı sadece kilo alımı yavaş boya atma diye bişey var mı acaba