Annemelek Selli canım ben bebelac lf kullanıyorum gayet memnunum sen onu kullanmak istemeyip mi başka mama arıyorsun anlamadım
Dilsad Selli hip laktozi çok az ama ben Bebelac Gold kullanıyorum bebeğim tadını seviyor bir kere hip almistim sevmedi tadını içmedi ben Bebelac Gold kullanıyorum 6 aydır ne ishal ne kabızlık ne gaz hiç bir sorun yapmadı onerrim ..
Selli Annemelek bulamazsam diye düşünmüştüm anan buldum çok şükür çok gazımız var doktor 2 damla laktazm damla üzerime mamayı ver dedi inşallah yarırı olur
Annemelek Selli bizim de öyleydi şükür mama hafifletti ben bide nurse harveys coleks kullandım oda iyi geldi baya