Neslihanysldl Oglum krep yada mücver yemeyi çok seviyorr,siz nasıl yapıyorsunuz? Tarif postu olsun ☺️
Rabia_38_01 Neslihanysldl kac aylik normal yemek olarak kabak mucveri yaparım mesela cpk.guzel olur severek yeriz ama kac aydan itibaren olur bilmiyorum
Sblsrgnsn Neslihanysldl mucveri kendimize yaptigim gibi yapiyorum sadece yunurtanin sarisini ekliyorum krep de daha bugun yaptim yunurta sarisi kefir peynir alti suyu keciboynuzu pekmezi ve un goz karari ekleyip pisirdim cok sevdi oglum bide ben muzlu oankek yapiyirum bazen onu cok seviyor yunysacik cok kolay da yiyior bi parca muzu ezip un yunurta cay kasigi karbonat karistirip tavaya kasikla dokup pisiriyorum kucuk kucuk parcalar halinde oluyor eline veriyorum yiyor kendi kendine
BoncukAnnesi Neslihanysldl canım mücveri fırında yaptım çok beğendi severek yiyor. Kabağı rendeledim, un , yumurta , peynir , baharat , maydonoz , yeşil soğan , az da yağ bunlsrı karıştırıp fırına atıyorum 😊
elmaliturta Neslihanysldl Krep 1 yumurta 1 sb süt 1 sb un Yarım paket k.tozu Tuz Güzelce çırpıyorum. Krep tavasında pişiriyorum.ilk yapmada tavaya hafif yağ sürerseniz sonrasında zaten yapışma vs.olmuyor. kıvamı koyu olursa az süt eklenebilir
Mickeymouse BoncukAnnesi bende fırında yapıyorum ama çok zor ve geç pişiyor. Sizinde öyle oluyor mu? Aslında fırınım çok iyi pişirir ama içi pişmiyor bir türlü.
BoncukAnnesi Mickeymouse biraz uzun pişiyor ben düşük derecede pişiriyorum ama öyle bi sıkıntı olmadı canım malzeme biraz cıvık mi oluyor ki
Mickeymouse BoncukAnnesi olabilir unu az koyuyorum sanırım. Ondan belki de zor pişiyor. Bi dahakine koyu deneyeyim. Teşekkürler
Badevehande Neslihanysldl kabak ve havuçla yaparım genelde. Bende yiyeceksem çoğaltmak adına patates eklerim. Ve mücvere bayılırım😍
Badevehande Neslihanysldl krepte çok fazla çeşit yapıyorum . Mutlaka olan malzemeler ; yoğurt, labne, un, yumurta ekstra ceviz , muz eklerim bunları eklemesem havuç rendelerim veya tarhana koyarım. Bazen eriyen peynir ve biberli yaparım. Ben pankek diyorum gerçi bu tarife☺️
Mickeymouse Hanımlar birsey sormak istiyorum. Dün akşam yemeği için Oğluma mucver yapacaktım içini hazırladım yumurtasını kattım karıştırdım dolaba kaldırdım yemek vakti pişirmek için. Ama akşam dışarı çıkmak durumunda kaldık. Beklemesinde bir sakınca olur mu bugün öğlen yemeğinde yapıp yedirsem ne dersiniz ? Biraz sulanmış sadece.