Gokceninannesi
Arkadaslar bugun biraz arastirdim.ve 2 doz yapilan rotarix de domuz DNA sı materyaline rastlanmıs insan uzerinde ters bi etkisi yokmus fakat neden bunu koyduklari suan arastirilmaktaymis.rotateq suan daha guvenli ve 3 doz yapiliyormus.32.haftaya kadar butun dozlarinin tamamlanmis olmasi ve her doz arasinda en az 4 hafta olmasi gerekiyormus.ben merak etmistim bu durumu benim gibi merak edenlere aciklamak istedim 😊