Denizin_annesi_03 Ben bu pozisyonları emzirme danışmanımda öğrendim.Dediğin gibi çoğu ebe hemşire veya doktor klasik pozisyonları biliyor.
Hatta mastit,çoğul bebek,tazyik,az akışlı meme gibi bir çok durumda farklı pozisyonlar yöntemler varken, hiç anlatılmıyor gösterilmiyor.Bi düzgün emzirme eğitimi yok yani aslında.
Umarım faydası olur 💗 pes etmeyin çok çeşit yöntemler var