Seda1706 bnce her cocukta farklı sonuc gösteriyo bende aptamil kullandm kabızlık ve asırı kabızlık yaptı humana kullandm sadece cok fazla gaz yaptı sma ya basladm gaz yapıyo ama 2 dk sırtını ovalayınca bebeğimin hemen cıkarıyo gazını bnde kullanın bi derm ben cok memnunum