Ben su an manuel kullanıyorum cok iyi sagmıyor sürekkı tutus seklımı drğiştirmek zorunda kalıyorun sagsın dıye neden bılmeme bi süt yolundan duz tutarken cıkıyorsa dıgerınden yan tutarken cıkıyor en son ben kendı elımle sagıyorum kalanı bıde yarım saatı gecıyor sagmak elektrıklı almayı düşünüyorum ancak oda aynı sorunları yasatır okadar parayı boşa vermiş oluru diye korkuyorum elektrıklı kulalnanlar işinizi nekadar kolaylastırdı sütunüzu arttırdımı elektrıklıyle sağmak daha mı kısa sürüyür gögsünüzü tam bosaltıyor mu bide temizlemesı nasıl kolay mı ve marka önerisi tabıykşde cvp yazanlara şimdiden teşekkür ederim 🥰🥰