Glsmblm3 3 ay çektim 3 günde bir her gece hastanedeydik. Akşam 10 sabah 5 ağlıyordu. Ayy hatırlamak bile istemiyorum . En çok fön sesi sakinlestiriyordu. Halinin altına terlik koyup bebek arabasıyla gezdiriyordum. Zaten dışarda arabayla binince anında susuyordu. Bezi karnına beline sarıyordum sıcak tutsun diye. Sab simblex ve biogai ikisini birden kullanıyordum. Ayaklarını sürekli sıcak tut. Kimyon , rezene çayı içiyordum sürekli. Susturmasa da çok dikkat edince gündüzleri sakinlestiriyordu en azindan. Rabbim kolaylık bebise şifa versin. Çok zor bir süreç