Melekler benimki altı aylık aynı gece saat başı kalkıyor doktora sordum niye uyanıyor acıkıyor mu ?hayır seni arıyor dedi kucağına al pışpışla sakinleştir yatır dedi sürekli meme verirsen alışır sabaha kadar meme ister dedi bazen dokunman bile yeterli olabilir dedi.bende öyle yapıyorum sarılıyorum konuşuyorum yatırıyorum 😊