Ya hanımlar oğlum 1 yaşına yeni girdi ismiyle sesleniyorum bakmıyor her türlü sesleniyorum bakmıyor bir şey istediği zaman falan göz teması kuruyor ama kafasına göre davranıyor. Aile bireylerinde hepimiz denedik ismiyle sesleniyoruz bakmıyor. İnternetten baktım, erken otistik belirtilerinin başında ismine tepki vermemesi 1 2 yaşa sağlıklı normal gelişimi sürerken eğer otistik otizimse belirtiler gösterirmiş. Kafam çok karışık bu konuda çok kişi üstğme geliyor bu çocuk isminne tepki vermiyor diye. 😔