Balbocegi2020 Benim kiz dogdundan beri insanlari ve sesleri takip ediyodu. Gorenler Hep sok olurdu ve 1,5 ayliken de konusmaya deniyo dinliyo cvp vermeye calisiyo yada guluyo
Pamukprensveannesi Balbocegi2020 3 aylık bebeğim kendini kaldırmaya çalışıyor ellerini tutunca yada yastığa koyunca. Dönmeye çalışıyor hafifçe. Elleri sürekli ağzında :). Yeni yeni kahkahalı gülmeler başladı. Oyuncaklara uzanmaya çalışıyor. Gece uykusu çok sabit :) saatinde yatıp uyanıyor.
delibirhatun Balbocegi2020 yarın 5 aylığız inşallah 💚 sağ sil donuyor her şeyi tutabiliyor ağzına götürüyor gülüyor çığlık atıyor beni sesleri takip ediyor yatmayı sevmiyor hep huysuz şimdi dişler geliyor daha bi huysuz eller hep ağızda ve benim elimde hep ağzında aklıma gelenler bunlar 🤷♀️
1prens1prensesannesii Balbocegi2020 doğduğundan beri herkesi takip ediyor ses dinliyor laf istiyor.. 5 gğnlükken vuu gibi sesler çıkarmaya başladı. 2 aylık olduk agu çıkıyor bazen. Sürekli gülmeler değişik sesler 🤣🤣kendini kaldırmaya çalışıyor felan. Maşallah tüm yavrulara ❣️🧿
delibirhatun Smryna oturmak istiyor siz ellerinden tutup kaldırın 1 2 saniye tutun doktorumuz bize yapin devamlı demişti doğduğunda 💚
Smryna delibirhatun yaa😍 tamam denicem bende baya ayaklanmak istiyo gibi 🥰 her gün yaparim dediginiz gibi
Balbocegi2020 delibirhatun ay yerim 😂🤣 ben yorumlari okudukca mutlu oluyorum bebislerin yaptiklarina filan cok tatli ya
Erva-mm 5 aylık olucaz yarın önceden ağu var di gülücük var di hepsi gitti 🙄 4 ay bizi fena vurdu şimdi ne olucak bilmiyorum emmek istediğin de öksürüyor gibi yapiyo korkuyorum bazen başka bisey yok ve birde bol bol uyuup 🙄
Balbocegi2020 Erva-mm bogazi filan mi aciyo yaz hastaligi varmis benim kizim da 1 hafta cekti ishal oldu olduruyosun meydesi eskiyodu ve bu yuzden bogazi aciyodu tum kirmizi olmustu doktor dedi bogazi cok kotu olmus diye Ama gecti surup verdi ishal ici. Damla verdi benim kizim kucuk olduguna bogazi ici. Bise vermedi Ama gecti cok sukur simdi Geri guluyo aga gugu Geri basladi ve rahatladi bi doktora git Belki hastadir
Balbocegi2020 Erva-mm hmm Allah Allah konusunca Yani siz konusurken size bakiyomu Belki yorgundur huysuzlu filan vardir yakinda Geri gulmeye filan baslar bos yere filan aglamiyo demi hani Belki gaz sancisi filan vardir yada migdesi eksiyodur bilemedim tahmin yurutmeye calisiyorum kusuyo mu Belki sut iyi gelmiyo yada aciktiginda agliyomu yada siz kendiniz mi veriyoruz Belki erken veriyosaniz istemiyodur ben benim kiz aglamadikca vermiyorum mesela kendi acitigini bilsin diye bazen 2 bazen 3 bazen de 4 saat ten sonra iciyo doktora soyledim dedi o nezaman isterse o zaman icsin hic zorlama demeki ictigi yetiyo
Balbocegi2020 1prens1prensesannesii ay yerim ya cok tatli benim kiz bazen agliyo benle konusun diye 😂🤣 konusunca susuyo guluyo agizini gugu filan konusmayinca agliyo 😂🤣😂
Balbocegi2020 ilknurgoksu Evet onu demek istedim zaten aklima gelmeyince konusmak yazdim 4 saatlik uyku olunca anca bu kadar yazdim 😅😅
1prens1prensesannesii Balbocegi2020 aynen aynen. Bazen bırakıp gidiyorum ne yapacak diye emziği atıyor bir bağırma tuhaf sesler geliyorum susuyordu. Tekrar emzik verip gidiyorum yine aynı bilerek yapıyor resmen. Yada yanında hiç uğraşmayalım ıngaaa diye bağırıyor resmen ağlamıyor 🤣🤣laf istiyor sıpa. Diyorum sen daha küçücüksün ne lafı ne sözü otur sohbet et bildiğin. Uuuu vuuu auuu🤣🤣