Deletedmom331 4 ay 28 günlük oğlum. Tam sizin tarif ettiğiniz gibi fazlası var eksiği yok. Doğduğundan beri yalnız kalmaya korkuyorum el kadar bebekle. Alerji+Kolik+reflü+gazımız vardı şimdi bide makat çatlağı eklendi. Ben zaten terelelli geziyorum, hamile kaldıgımdan daha düşük kilodayım artık. Sabaha kadar uykularımız bölük pörçük, gündüz uykularımız yarım saat onda da yanında uzanırsam kalktığım an basıyor çığlığı. Bi sepet oyuncak aldım oyalansın diye henüz sevdiğini bulamadık ama hepsiyle kavga ediyor. Kimse inanmıyordu sinirli bebek mi olur diyordu, dayanamadım video cektim annem bile şaşırdı. Oyuncağın tamamını ağzına sokamadıgı için sinirden eli ayağı titreyerek çığlıklar atıyor. Uykusuz yorgun olduğu için daha da huzursuzlanıyor. Hadi diyorum dışarı çıkıp 2 tur atalım hava alalım. Ne arabada ne bebek arabasında uyuyor minik böcek. Reflü için doktor az sık emzir diyor gaz içinse 3 saatte bir emzir ne yapacağımı şaşırdım valla. Aman atakta aman uykusunu alamadı aman bişey bişey bişey devamlı bahanemiz hazır da bebekte değişiklik yok. Huyu böyle diyip kabullendim de başa çıkmakta zorlanıyorum😢