2prenss_annesieliff_ Oglum 8 aylik yavas yavas oksurmeye basladi daha fazla ilerlememesi icin napabilirim 😮😢😢
ElifKaratas 2prenss_annesieliff_ ıhlamur verebilirsın ben soğan suyuda duymuştum 3.4 damla balgamı söküyor diye katılarak öksüyorsa hiç durma doktora gıt Canm
Hvvhzl 2prenss_annesieliff_ soğanı dörde bölüp karanfil batırıp odasına koyun faydası oluyor ve soğuk buhar. Tabi öncelikle mutlaka doktor
Husna 2prenss_annesieliff_ merhaba canm benim oğlum 4 aylık bronşit oldu çok usutu herhalde burnu akmayaa başlamıştı çok fena olmuştur doktor antibiyotik vermişti.. Ama ben evde soğan yaptım. Bi tane büyük soğan doğra büyük parçaları Bi tatlı kaşığı Ball koy biraz da fazla koy bi kavanozda beklet 6. 7 saat günde bi 4. 5 defa çay kaşığı ver öksürük hemen kesilir. Ama ben şekerle yaptım çünkü bebeğim 4 aylık Ball yasak ona..kontrola götürdüm çok güzel dedi toparlamiis. Sende Bi dene istersen😊 çok geçmiş olsun...
Kubra05 2prenss_annesieliff_ bence doktora gidin benim bebeğimde öksüryodu dün doktora götürdüm enfeksiyon kapmış susuz kalmış dedi doktorumuz
2prenss_annesieliff_ ElifKaratas tamm canm tesekkur ederim simdi yaptim ihlamur iciricem pazartesi gunu de gidecem mutlaka
2prenss_annesieliff_ [bilinmeyen] pazartesi gunu ilk isim gitmek olacak zaten daha fazla ilerlememesi icin napablirim?
Mdhgks 2prenss_annesieliff_ merhaba benimde 6 aylık bebeğimde oldu geceleri yatağına yarım soğan kesip koydum düzeldi
Zeynepsule Doktora gittiğimizdede balgam söktürücü verseler iyi antibiyotik veriyorlar direk oda kurutuyo çogu doktorda viral enfeksiyonlar da antibiyotik kullanmamak daha iyi diyor balgam sökülünce ciğere inmez inşaAllah oda buharla mümkün
Mdhgks Zeynepsule doktor 6 aydan önce ilç olmaz dedi öksürük şuruplarına da cok karşı gelişmekte olam organlara zararı var dedi ben kendim ıhlamur içtim ona da soğanı yaptık iki günde kesildi
Zeynepsule Mdhgks yaaa inşaAllah bende kalktım hemen sogan kestim koydum baş ucuna yavrum öksürüyo içim gidiyo uyuyamıyorum o böyle öksürüyo 😞rabbim bütün hasta yavrularımıza şifa versin prospan kullandık daha çok öksürüğü arttı biz 5,20 günlüğüz