Masal_1_1 Hanımlar meraba kizim 2 ay 4 gunluk kizimin yanaklari soguk olsa bile alin ve kafasi cok sicak oluyo neden boyle oluyo yada kotu biseymi bilgisi olan varsa soyleyebilirmi lütfen…
Ssd Masal_1_1 normal. Elleri ve ayakları da sürekli terleyebilir. Henüz çok hareket edemedikleri için baş el ve ayaklardan atıyorlar terlerini. O yüzden bu bölgeler daha sıcak oluyor.
Ffatma02 Masal_1_1 benimde hep öyle doktora sordum ilk defa mı sıcak oluyor yoksa sürekli mi dedi sürekli deyince sıkıntı yok normal demişti
belizberil3009 Masal_1_1 merhaba. Çok normal. Benim kızlarımın da çok sıcak oluyor kafası. Ateşleri var sanırdım hep hatta. Zamanla alıştım.
Doruk2019_annesi Masal_1_1 çok giydirip sarmalama ondan olur ama Çok giydirmiyorsan yinede sıcaksa yapısaldır senin yada eşinin vucüt sıcaklığına benzer bebeğinin yapısı
Nuryalcndag Masal_1_1 hızlı beyin gelişimi gösteriyorlar ve kafalarının sıcak olması. Normal demişti. Bana da doktoru,eger ateş olmadığına eminsen ölçtun mü
Arzu-omur23 Masal_1_1 beyinleri hala gelişmekte oldugu için cok sıcak ve terli olur demişti doktorumuz.