Ilknurcinar yani doymama ihtimali yok diye tahmin ediyorum hem emziriyosunuz hem mama veriyorum onda da 2 saat sonra uyanıyo dedıgınıze göre muhtemelen atak haftasında degılsenız sıcaklardan olmuş olabılır bebekler cok sıcagı sevmıyo rahatsız oluyolar uykularınıda etkılıyo🥴 bide bebeklerin dogduktan sonraki 3 ayı 4.trimester olarak gecıyo yanı hala anne karnında gibi hissediyolar kendilerini.. o yuzden belki karnı tok olmasına ragmen sizin kokunuzu bıle ıstıyo olabılır, uyku düzenini hic soylemıyorum bıle cunku inanın o daha cok degısır cunku cok kucuk🧸