Kiraz emziriyorsanız emziren annelerin kullanabiliceği doğum kontrol hapı var diye biliyorum, ismini illa söyleyeceklerdir. Ben evlendiğimde yasmin kullanmaya başladım, hiç kilo yapmadı, adetimi düzenledi, sivilce akne vs cilt reaksiyonu olmadı. Kullanmayı bıraktığım 1 ayın sonunda da hamile kalmışım, ben bıraktıktan sonra 3 ay daha koruyor diye biliyordum :)