Cansuu1 kaç aylık bebeğiniz.benim oğlum ilk kusmasını 2 aylıkken gece yaptı.Allahtan bende yatak odasındaydım ve uyanıktım.çok korktum ama .sanki boğluyormuş gibi ses çıktı.nasıl fırladım yataktan bi allah bi ben bilirim.o gün bugündür yan yatıriyirum.arkasına da desteklemek için bişeyler koyuyorum ki sırt üstü düsmesin.(tabii bu aralar yapmıyoruz artık dönebiliyor 4 ay 21 günlüğüz kurtarabiliyor kendini ayrıca gece kusmaları bitti şükür)doktor midesinin genişlemeye başladığini fazlasini kustuğunu söyledi.tabii dikkat etmemi de tembihledi.kaka konusuna gelince günde 5 ve üstü cıvık kakayı ishal olarak kabul edebilirlermiş bunu da doktor söylemişti.sadece anne sütü ile beslenen bebeklerin kakalarının zaten böyle olması gerekiyormuş.normalmiş yani.